Horeca kantine Regio ’72

Hallo Allemaal,

Zoals jullie waarschijnlijk allen weten zijn er het afgelopen halfjaar de nodige veranderingen doorgebracht in de kantine en dan specifiek de bar.

Na meer dan 20 jaar dienst heeft Ruud van Huffelen het stokje overgedragen aan Hidde Scholten en zijn Kelsey Hulleman en Lysanne Gerritsen aangesloten. Inmiddels nemen Kelsey en Lysanne de volledige honneurs waar.

Hieronder een aantal aandachtspunten die we graag even helder maken:

  • Graag willen we vanaf heden de activiteiten meer stroomlijnen om het overzichtelijk te houden in verband met verhuur kantine maar ook inkoop en momenten van inkoop. Daarom aan een ieder om activiteiten in de online Agenda te zetten en dit tevens door te geven aan clubhuis@regio72.nl.
  • Vragen/verzoeken over inkoop voor alle activiteiten graag naar het genoemde mail adres sturen. Dan kan dit worden ingekocht. We willen graag, daar waar mogelijk, centraal inkopen ook voor losse activiteiten. Op die manier kunnen we de voorraad en producten goed bijhouden.
  • De sportparkcommissie regelt geen bardiensten voor de verschillende activiteiten. Organiseer je iets, zorg dan dat je iemand vraagt om bardienst te draaien. Eventueel kan de commissie wel meedenken maar het vragen en organiseren is voor de organisatie.

Mocht er onverhoopt iets op zijn in de kantine of je mist iets schrijf dit dan even op, in de kantine aan het prikbord hangt een lijst.

  • 1e aanspreekpunt horeca:           Lysanne Gerritsen
    Graag alleen in dringende gevallen bellen/app. Via de mail (zie hierboven) kan het overzicht beter worden bewaakt.
  • In de berging achter is een nieuw systeem met stickers geplaatst. Daar kan ook graag ook alleen de producten plaatsen zoals aangegeven. Het verzoek als je er iets anders wil neerleggen even goed te kijken waar je dit plaatst. Anders kan het snel onoverzichtelijk worden.
  • Producten; we hebben inmiddels het assortiment wat opgeschoond en/of aangepast. We verkopen nagenoeg alle dranken uit grote flessen en bier uit kratten. Bij aankoop van 10 drankjes is er een speciale actie voor een teamschotel.
  • Het snoepassortiment is verkleind tot Haribo zakjes snoep en losse repen en chips. Het uitstallen van de zoetigheden zal gebeuren middels een display welke we nu nog aan het bestellen/maken zijn. Dit volgt zo spoedig mogelijk.
  • Aangezien we met bierflesjes/kratjes en losse flessen werken willen we graag vragen na een kantinedienst of wissel van een dienst de koelkasten volledig aan te vullen. Het is op dat moment niet veel werk en zo kan een nieuwe dienst fris starten. Plus het feit dat we dan goed de voorraad kunnen inschatten. Graag jullie aandacht hier voor.

Mocht je zelf nog vragen of opmerkingen hebben stel ze gerust.